دیدار فرمانده نیروی هوایی ارتش با امام جمعه تبریز

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با اشاره به نقش بی بدیلی نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: کمر طاغوت با حضور نیروی هوایی ارتش در محل اقامت حضرت امام خمینی (ره)، شکسته شد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نیروی هوایی ارتش را مایه افتخار و آبروی نظام دانست افزود: دانش نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات والفجر ۸، موجب به هم خوردن معادلات و سازماندهی رژیم بعثی صدام شد.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده که برای تودیع و معارفه فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری به تبریز آمده بود هم در این دیدار گفت: مردم غیور آذربایجان در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی نقش پررنگ و اثرگذار داشته و همواره در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام عزیز در خط امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده‌اند.

در این دیدار از خدمات امیر سرتیپ دوم خلبان هاشمی تجلیل و امیر سرتیپ دوم خلبان رسولی به عنوان فرمانده جدید پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز معرفی شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار