ممنوعیت استقرار در کمپ‌های گردشگری آذربایجان شرقی در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

 مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از ممنوعیت ورود و استقرار در پارک‌ها و کمپ‌های گردشگری استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی با اشاره به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و انجام طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع بیماری کرونا، هرگونه تجمع در محیط‌های شهری و طبیعی، ورود و برپایی چادر در پارک‌ها و کمپ‌های گردشگری‌های استان در روز‌های ۱۲ و ۱۳ فروردین همزمان با روز طبیعت ممنوع خواهد بود.

او گفت: تدابیر صورت گرفته به منظور کنترل و مقابله با این بیماری و حفظ سلامتی هموطنان است و از تمام هموطنان خواهشمندیم با استقرار در خانه‌هایشان به قطع زنجیره انتقال کمک کنند تا پس از گذر از این شرایط بحرانی به سلامت راهی طبیعت شده و از زیبایی آن لذت ببریم.

حمزه زاده افزود: با توجه به اینکه مبادی استان و شهرستان‌ها مسدود شده است از تمام هموطنان خواهشمندیم از هرگونه تردد بین شهری خودداری کرده و سفر‌های غیر ضروری خود را به سایر شهر‌ها به بعد از شرایط فعلی موکول کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار