معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد:

فراخوان ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن بعد از شرایط کرونا

محمودزاده گفت:کسانی که به صورت پیامکی، مسکن ملی ثبت نام کرده اند بعد از اتمام کرونا از طریق فراخوان می‌توانند ثبت نام را تکمیل کنند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده معاون مسکن ساختمان وزیر راه و شهرسازی در رابطه با آخرین وضعیت طرح اقدام ملی مسکن گفت: موضوع پالایش ثبت نام کنندگان در مرحله دوم در حال انجام است و در مرحله دوم بیش از ۵۰۰ هزار نفر در سامانه طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

او ادامه داد: پالایش و غربالگری ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و در حقیقت به طور متوسط ۲ میلیون رکورد در سامانه باید مورد پالایش و بررسی گیرد و هر فردی که در سامانه طرح ملی مسکن با خانواده خود بررسی می‌شود و اگر به طور میانگین هر تعداد خانوار را چهار نفر در نظر بگیریم با توجه به آنکه ۵۰۰ هزار نفر در مرحله دوم ثبت‌نام کرده‌اند میزان افرادی که مورد بررسی قرار می‌گیرند حدود دو میلیون نفر می‌شود.

محمود زاده توضیح داد: تعداد افرادی که در طول این مدت ثبت‌نام کرده‌اند باید ۲ تا ۴ برابر کنیم تا آمار دقیق از وضعیت ثبت نام کنندگان به دست بیاوریم.

او با اشاره به اینکه راه دیگری که برای ثبت نام کنندگان در این دوره در نظر گرفتیم ثبت نام از طریق پیامک بود افزود: بعد از آن که شرایط کشور به حالت عادی در آمد و ما از حالت کرونا‌یی کشور خارج شدیم فراخوان برای انجام ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن را می‌دهیم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: در مرحله دوم با توجه به آن که شرایط کشور‌ها وارد کرونا در آمده و محدودیت برای خروج از واحد مسکونی صورت گرفته بود ثبت نام از طریق پیامک را ایجاد کرده‌ایم تا متقاضیان برای دسترسی به اینترنت‌های پرسرعت از منزل خارج نشوند بنابراین در ثبت نام از طریق پیامک به بیش از ۱۰۰ هزار نفر ثبت نام کردند.

محمود زاده اظهار کرد: پس از پالایش ثبت‌نام‌کنندگان طرح اقدام ملی مسکن بر اساس شاخص بندی شرایط متقاضیان برای طرح اقدام ملی مسکن هم مشخص می‌شوند.

او با بیان اینکه بسیاری از واحد‌های مسکن در طرح اقدام ملی در حال اجرا هستند افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور سرعت ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در مقایسه با ماه گذشته کمتر شده و سازندگان با توجه به پروتکل‌های و رعایت قوانین بهداشتی اقدام به ساخت می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: بعد از خروج از شرایط کرونا سرعت ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن افزایش می‌یابد.

محمود زاده توضیح داد: طرح اقدام ملی مسکن بعد از بهبود شرایط کرونا در کشور ساخت واحد‌ها با سرعت بهتر و بیشتری انجام می‌شود و متقاضیان درباره اجرای این طرح به هیچ عنوان نگران نباشند.

گفتنی است طرح اقدام ملی مسکن با ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های مختلف کشور آغاز شده است.

ثبت نام مرحله اول این طرح در آبان ماه آغاز شده و مرحله دوم ثبت نام این طرح از ابتدای اسفند ماه آغاز و تا پایان اسفند ماه ادامه داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سف الله سنندج
۲۱:۴۵ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
خواهشن آقای معاون محترم بنده در هر دومرحله موفق به ثبت نام نشدم لطفا برای بار سوم کی فرا خان میدند .استان کردستان شهرستان سنندج .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ثبت نام انجام دادم ولی جواب پیامک من نیومد از سال هشت چهار من نه زمینی ثبت نام نکردم ونگرفتم هنوز مستاجرم میشه راهنمایی کنید چکار باید انجام بدم من دو فرزند دارم خودم سرپرست خانواده هستم لطفن اگر کسی میداند که باید کجا من ثبت نام کامل کنم بگوید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
فرم ج من سبز بود و تایید شدم اگر زمین دیگری طی ساخت واحد ها به نام من بشود واحد مورد نظر تحویل نمی دهند؟
Iran (Islamic Republic of)
علی کریمی
۱۸:۳۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
سلام من کارگرساختمانی ۳تابچه و اجاره نشین من نتونستم ثبت نام کنم چون اورده اول نداشتم راه نشون بدین
آخرین اخبار