مرگ بهیار ملایری مشکوک به کرونا

بهیار ملایری که این روز‌ها برای درمان و پیشگیری از کرونا تلاش می‌کرد با علایم حاد کرونا درگذشت.

مرگ بهیار ملایری مشکوک به کرونادکتر ترکاشوند، رییس مرکز بهداشت ملایر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: یکی از بهیاران ما در مرکز بهداشت روستای ازناو دو شب پیش در بیمارستان در گذشت.

او با بیان اینکه هنوز نتیجه تست کرونای این بهیار نرسیده است افزود: او دچار علایم حاد تنفسی شده بود با مراجعه به بیمارستان امام حسین (ع) ملایر مورد درمان قرار گرفت و متاسفانه علی رقم تلاش پزشکان فوت کرد.

ترکاشوند در خانه ماندن را بهترین  راه برای کنترل بیماری کرونا دانست افزود: نیرو‌های کادر درمان برای بهبود بیماران کرونایی تلاش می‌کنند و مهمترین دغدغه آن‌ها همراهی مردم است.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نجمه یاراحمدی
۲۲:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
به یاران زیادی در خط مقدم مبارزه با کرونا فعالیت میکنند ولی متاسفانه هیچ توجهی به آنها نمی شود و از تمام حقوق اولیه شان محروم شده اند حق ادامه تحصیل که یک حق مسلم بهیاران این از آنها صلب شده و ردیف شغلی آنها از چارت سازمانی حذف شده و حق استخدام ندارند
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۲۱:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بهیاران از ابتدای انقلاب فداکار بودند و هستند.بهیاران خواستار ادامه تحصیل همانند قبل در رشته ی پرستاری هستند چرا از ادامه ی تحصیل آنان را محروم کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۲۱:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام.چرا با وجود فداکاری های بهیاران هنوز هم به آن ها ظلم میشود؟سهمیه بهیاری را چرا برداشته شد؟چرا بهیاران استخدام نمیشوند؟چرا با طرح کمک پرستاری این رشته ی دیرینه را نابود کردند و اسم بهیاری و بهیاران خدشه دار شد؟ما بهیاران خواستار حق خود هستیم،با طرح کمک پرستاری و بهیاری یکساله تمام حقوق بهیاران لگدمال شد