در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی:

هدایت ۱۶ خودرو متخلف به پارکینگ

رئیس پلیس راه استان همدان از جریمه ۲۵۶ خودرو و هدایت ۱۶ خودرو به پارکینگ خبر داد.

هدایت ۱۶ خودرو متخلف به پارکینگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، رضا عزیزی رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی۲۵۶ خودرو در همدان  گفت: هر خودروی غیر بومی بخواهد در جاده‌های استان تردد کند جلوی آن را گرفته و جریمه خواهد شد.

او تاکید کرد: جریمه در نظر گرفته شده برای این متخلفان ۵۰۰ هزار تومان است.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه از ابتدای طرح ۲۵۶ خودرو به این مبلغ جریمه شده‌اند گفت: ۱۶ دستگاه خودرو اصرار به حرکت داشتند که روانه پارکینگ شده‌اند.

عزیزی بیان کرد: خودرو‌هایی که اصرار به حرکت و ورود به شهر دیگر داشته‌اند ضمن جریمه ۵۰۰ هزار تومانی، روانه پارکینگ شده‌اند.

او با اشاره به تصادفات فوتی استان، گفت:   از ۲۵ اسفندماه تاکنون دو مورد فوتی تصادفات در استان به ثبت رسیده است.

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: فوت  یک عابری جلوی کارخانه آرد سینا جان و تصادف در گردنه گرین جان یک نفر دیگر در جاده های استان گرفت.

عزیزی گفت: در مدت مشابه سال قبل قریب به ۱۰ فوتی تصادف در استان ثبت شده که امسال به دو نفر رسیده است.

او با بیان اینکه تعداد فوتی ها هشت مورد کاهش داشته است، بیان کرد: علت کاعش تصادفات در استان کاهش تردد است.

رئیس پلیس راه استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی در روز طبیعت در استان خبر داد و گفت: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج و مرکز بهداشت در تمام ورودی‌های جاده‌های توریستی استان از جمله سد اکباتان، امامزاده محسن (ع)، جاده فسیجان و وهنان و غار علیصدر و در مجموع جاده‌های منتهی به مناطق گردشگری و توریستی محدودیت ایجاد خواهیم کرد.

عزیزی با توصیه به همکاری مردم در طرح مقابله با کرونا گفت: بهترین محل برای ایمن ماندن از بیماری کرونا منزل است و امیدوارم مردم به این موضوع توجه کنند تا شاهد ریشه کنی آن حتی در سطح جهان نیز باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.