قدردانی استاندارمرکزی از تلاش پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی

استاندار مرکزی گفت: تلاش وافر پلیس مرکزی در اجرای هدفمند طرح فاصله گذاری اجتماعی قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقا زاده استاندار مرکزی در حاشیه بازدید از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان شازند با اشاره به موضوع ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی، گفت: حافظان نظم و امنیت جامعه با تلاش مضاعف و احساس مسئولیت و اجرای هدفمند این طرح، عملکرد موفقی از خود در پیشگیری از شیوع کرونا به داخل استان به ثبت رسانده اند.

آقازاده افزود: کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی درکنار سایر نیرو‌ها و دستگاه‌های اجرایی، از همان آغازین روز‌های شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت‌های محوله را برای مهار این ویروس، به خوبی به انجام رسانیده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده اند.

او اضافه کرد: پلیس استان مرکزی با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود خود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با موضوع ممنوعیت تردد خودرو‌های غیربومی به مرحله اجرا در آمده که این موضوع خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان می‌باشد و این تلاش پلیس قابل تقدیر است.

استاندار مرکزی بیان کرد: نیروی انتظامی، مأموریت‌های ابلاغی برای مقابله با ویروس کرونا را بسیار خوب به سر منزل مقصود رسانده است و بی تردید همه افراد نیز با پرهیز از تردد‌های غیرضروری و خروج از محل‌های سکونت خود، یاریگر پلیس در پیشبرد این طرح تا پایان باشند تا به تدریج این بیماری خطرناک در سطح جامعه از بین رفته و بار دیگر جوانه‌های سلامت همگانی در نهاد ایران زمین شکوفا شود.

او اظهار داشت: کشف مقدار بسیار زیادی لوازم احتکار شده مورد نیاز مردم مانند دستکش‌های بهداشتی و یکبار مصرف، ماسک و ژل‌ها و محلول‌های ضدعفونی و نیز ضدعفونی کردن بسیاری از معابر شهری و مشارکت گسترده در اجرای طرح مشترک تب سنجی با هلال احمر از دیگر اقدامات مثبت پلیس برای مقابله با بیماری کرونا بوده است.

آقازاده در پایان بهترین درمان را پشگیری و در خانه ماندن دانست و افزود: امیدوارم عموم مردم فهیم ایران زمین با حذف مراجعات و تردد‌های غیرضرور خود و ماندن در منزل، به قطع شیوه بیماری کرونا کمک کنند تا هرچه سریعتر شاهد کنترل و مهار کرونا در سطح کشور و استان مرکزی باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.