جانشین پلیس راهور استان قم اعلام کرد؛

جزئیات محدودیت تردد وسائل نقلیه ویژه ۱۳ فروردین در قم

سرهنگ رسولی اعلام کرد:در روز ۱۳ فروردین پلیس راهور استان قم اجازه خروج کسی از شهر را نمی دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ سیدصادق رسولی،جانشین پلیس راهور استان قم با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار کرد: این طرح از هفتم فروردین شروع شد و بنا شده تا ۲۰ فروردین ادامه داشته باشد، مگر اینکه مورد خاصی روی دهد که بر اساس دستورالعمل جدید ممکن است افزایش یا کاهش پیدا کند.

او افزود: برای اجرای این طرح در هشت نقطه ورودی‌های مهم به شهر گیت‌گذاری شده و ورود به صورت کنترل شده انجام می‌شود و تنها شهروندان قمی و افراد بومی می‌توانند وارد شوند یا افرادی که در واقع شاید بومی نباشند، ولی شاغل در قم هستند.

جانشین پلیس راهور استان قم با اشاره به نقاط اجرای طرح گفت: اتوبان قم ـ کاشان، قم ـ تهران، محور قدیم قم ـ تهران، جعفریه و... از جمله این نقاط محسوب می‌شود.

او اظهار کرد: در دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید شده که از تجمع و توقف تمام وسائل نقلیه و افراد جلوگیری شود که بر این اساس تمامی بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌ها از سوی شهرداری محصور یا مسیر‌های آن‌ها مسدود شده و ما نیز اجازه توقف خودرو‌ها را نمی‌دهیم تا این بیماری سریع‌تر در کشور ریشه‌کن شود.

رسولی با اشاره به تمهیدات ویژه ۱۳ فروردین گفت: ۱۳ خروجی به سمت بیرون شهر از سوی فرمانده انتظامی استان طراحی شده و همکاران پلیس راهور و همکاران انتظامی اجازه نمی‌دهند کسی از شهر خارج شود.

او گفت: اکثر ۱۳ گیت در مسیر‌های اصلی و فرعی خروجی شهر مستقر هستند و ضمن اینکه مسیر بلوار شهید سلیمانی به طور کامل در روز ۱۳ فروردین مسدود است و برخی مسیر‌های بسیار فرعی به صورت فیزیکی مسدود شده است.

جانشین پلیس راهور استان قم با بیان اینکه تمامی پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها محصور و محدود شده است، افزود: در اجرای مقررات مماشات و مسامحه با کسی صورت نمی‌گیرد، زیرا سلامت جامعه اهمیت بالاتری نسبت به تفریح افرادی دارد که به مسؤولیت اجتماعی خود عمل نمی‌کنند بنابراین با توجه به ضابطه و اختیارات برخورد قانونی با آن‌ها صورت می‌گیرد.

او عنوان کرد: در تمامی بوستان‌ها و پارک‌ها تابلوی توقف مطلق ممنوع به طور موقت نصب شده و بدون تردید نیز با متخلفین برخورد شده و جریمه می‌شوند.

رسولی تاکید کرد: تیم‌هایی در بلوار آیت‌الله بروجردی، بلوار پیامبر اعظم، اطراف مسجد جمکران و بلوار شهید آوینی مستقر هستند که اجازه توقف خودرو و تجمع در این مسیر‌ها داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار