غربالگری کرونا ۸۰ درصد از مردم شهرستان ملایر

فرماندار ویژه شهرستان ملایر از غربالگری کرونای ۸۰ درصد مردم این شهرستان خبر داد.

غربالگری کرونا  80 درصد از مردم شهرستان ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونای شهرستان گفت: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و بسیج، حدود ۸۰ درصد از مردم شهرستان ملایر مورد غربالگری قرار گرفته اند.

او افزود: در جلسه ویدئو کنفرانس رئیس محترم جمهور با استانداران سراسر کشور نیز دکتر روحانی با استناد به گزارش وزیر بهداشت، استان همدان را رتبه نخست غربالگری در کشور اعلام کرده است.ولدی افزود:مردم شهرستان ملایر قرنطینه خانگی را رعایت کرده اند، ولی درصد کمی از مردم که این موضوع را رعایت نکرده اند باعث نارضایتی دیگر همشهریان شده است.

ولدی  بیان کرد: برای روز ۱۳ فروردین نیز تمامی مسیر‌های منتهی به بوستان ها، پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهرستان مسدود است و از مردم عزیز شهرستان همانطور که تاکنون همکاری کرده‌اند درخواست داریم روز سیزده فروردین را در کنار خانواده و در خانه بمانند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: در همه مبادی ورودی شهرستان کنترل و نظارت خوبی برای عدم ورود خودرو‌های غیر بومی در حال انجام است و این برنامه تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

قدرت الله ولدی با تقدیر از زحمات  نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و شبکه بهداشت که به صورت شبانه روزی پای کار هستند ادامه داد: تلاش همه ما این است که زنجیره بیماری کرونا هر چه سریع‌تر در شهرستان قطع شود.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار