مدنی خبرداد؛

ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی در جزیره هرمز در سال ۹۹

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: این مجموعه ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی را در جزیره هرمز در سال ۹۹ در دستور کار دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید امیر حسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار کرد: بنیاد برکت از سال ۹۷ با همکاری متولیان دستگاه‌های اجرایی در استان هرمزگان اجرای برنامه پیشرفت و آبادانی جزیره هرمز را در دستور کار قرار داد.

او با بیان اینکه تاکنون با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی بیش از ۲۴۰ پروژه را در این جزیره به اجرا درآورده است، گفت: بنیاد برکت با اجرای ۱۴۵ طرح اشتغالزایی در جزیره هرمز ۴۳۵ شغل در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری صنایع دستی و بوم گردی ایجاد کرده است.

مدنی افزود: ۱۷ گروه توسعه محلی و ۱۵ صندوق کسب و کار آسمان در این جزیره توسط بنیاد برکت ایجاد شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: ساخت رینگ دور جزیره به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری و زیرساختی هرمز، نوسازی شبکه آب و فاضلاب، بهسازی شبکه برق رسانی و ایجاد سامانه مدیریت پسماند جزیره‌هرمز از جمله اقدامات عمرانی و زیربنایی این بنیاد در این مکان است.

او با بیان اینکه اقدامات بنیاد برکت در جزیره هرمز طی دو سال گذشته منجر به مهاجرت معکوس ۲۰ درصدی و بازگشت بیش از هزار تن از اهالی جزیره شده است، تصریح کرد: همچنین بنیاد ایجاد ۳۰۰ فرصت شغلی را در جزیره هرمز در سال ۹۹ در دستور کار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار