پویش هنر در خانه در خوزستان راه اندازی شد

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه اندازی پویش هنر در خانه با مشارکت انجمن‌های هنری در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر آریایی نیامعاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: انجمن‌های هنری خوزستان با همکاری معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی در پویشی از هنرمندان و صاحبان اندیشه و ذوق دعوت می‌کنند تا به منظور پر کردن اوقات فراغت مردم در ایام قرنطینه ویدیو‌های کوتاه تهیه کرده و به پویش هنر در خانه بپیوندند.

او افزود: این پویش با هدف در خانه ماندن جهت مقابله با ویروس کرونا از سوی هنرمندان خوزستان راه‌اندازی شد و مشارکت جمعی به منظور مبارزه با کرونا، ترویج فرهنگ در خانه ماندن و تقدیر از کادر پزشکی، درمانی و خدماتی موضوعات این مسابقه است.

آریایی با بیان اینکه آثار ارسالی باید به موضوع مسابقه ارتباط داشته باشد ادامه داد: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری از جمله هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، خوشنویسی، سینما، موسیقی و عکاسی می‌توانند ویدئو‌ها و یا تصاویر آثار خود را تا پایان فروردین به شماره واتساپ ۰۹۳۷۳۰۲۰۰۴۴ ارسال نموده تا در اینستاگرام پویش «هنر در خانه» منتشر کنیم و کاربران از طریق دنبال کردن این ویدئو‌ها و لایک آن‌ها در پویش شرکت نمایند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد  و هر نفر حداکثر در دو بخش می‌تواند شرکت کند و در هر بخش امکان ارسال فقط دو اثر وجود دارد و شرکت کنندگان در بخش فیلم کوتاه و موسیقی لطفا فیلم‌های ارسالی را به صورت افقی ضبط نمایند و حتما قبل از شروع نام و نام خانوادگی و شهر خود را اعلام کنند.

این مقام مسئول گفت: آثار ارسالی باید قابل انتشار و طبق شئونات اسلامی باشد و به ۱۰ اثر برتر که بیشترین لایک را داشته باشند علاوه بر لوح سپاس، به رتبه اول تا سوم هر کدام مبلغ ۵ میلیون ریال و رتبه چهارم تا دهم هر کدام ۳ میلیون ریال وجه نقد اهدا می شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.