پلمب ۱۷۳ واحد صنفی متخلف در خراسان رضوی

۱۲۳ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان در سطح خراسان رضوی پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ علی اکبر سلمانی مقدم جانشین فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: ۵۱ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان در این شهرستان پلمب شدند.

او ادامه داد: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۵۹۸ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

جانشین فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: در اجرای این طرح تعداد ۵۱ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از بیماری کرونا با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

سرهنگ سلمانی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
 
پلمب ٢۴ واحد صنفی متخلف در قوچان
 
سرهنگ قربانعلی حیدرپور جانشین فرماندهی انتظامی قوچان گفت: ٢۴ واحد صنفی متخلف به منظور اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا پلمب شد.

او ادامه داد: در اجرای این طرح مامواران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحد‌های صنفی شهرستان بازدید می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی  قوچان گفت: در این طرح به بیش از ٢٠٠ واحد صنفی نیز تذکر داده شد.


پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در تربت جام

 
سرهنگ غلام محمد قهستانی فرمانده انتظامی تربت جام گفت: ۴۸ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان در این شهرستان پلمب شد.

او تصریح کرد: با اجرای طرح مشترک اداره نظارت بر اماکن عمومی و شبکه بهداشت و اصناف شهرستان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از ۳۵۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

پلمب ۵۰ واحد صنفی متخلف در خوشاب

امان اله خدمتگزار فرماندار خوشاب گفت: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ۵۰ واحد صنفی پلمب و ۳۵ خودرو متخلف جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

او ادامه داد:در بازدید‌های انجام شده از واحد‌های صنفی سطح شهرستان ۵۰ واحد به دلیل رعایت نکردن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان، با دستور قضایی پلمب شدند.

فرماندار خوشاب گفت: شهروندان عزیز فردا ۱۳ فروردین حتما در خانه بمانند و با عوامل اجرای طرح و نیروی انتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا در این اوضاع اقتصادی متحمل جریمه‌های سنگین نشوند.

خدمتگزار افزود: برای کنترل و اجرای طرح ممنوعیت رانندگی در روز طبیعت به تمام شورا‌ها و دهیاری ها، ابلاغ شده به هر نحوی مسیر تفرجگاه ها، پارک‌ها و مکان‌های تفریحی مسدود شوند و از رفتن مردم به این مکان‌ها به شدت جلوگیری شود.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.