ورودی شهر، روستاها و مناطق گردشگری بوکان مسدود می شود

سرپرست فرمانداری بوکان گفت: ورودی و خروجی شهر، روستا‌ها و مناطق گردشگری این شهرستان در آستانه روز طبیعت مسدود می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، «لقمان خسروپور» سرپرست فرمانداری بوکان امروز در جلسه ستاد پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ ماه را حیاتی خواند و گفت: اگر امروز و فردا را کنترل و مدیریت کنیم، در روزهای آتی افزایش و طغیان مبتلایان رو مشاهده نخواهیم کرد.

او با بیان اینکه مسئولیت میدانی با نیروی انتظامی است، گفت: از ساعت ۴ امروز بعدازظهر شروع به مسدود نمودن راه‌ها خواهیم کرد و تمامی مسیرها منتهی به خارج از شهر و روستاها ومناطق گردشگردی مسدود می شود.

سرپرست فرمانداری، مدیریت راه‌ها در مناطق روستاهای را برعهده بخشداران عنوان کرد و گفت: مسیرهای روستایی باید بدون تنش و دور از هرگونه درگیری مسدود شود و بخشداران عزیز مسئولیت کنترل و نظارت بر راه‌های روستای با همکاری دهیاران، سپاه و نیروی انتظامی برعهده دارند.

«خسروپور» تصریح کرد: کلیه مسیرهای ورود به پارک‌ها و مراکز تفریحی، مسیرهای خروج از شهر مسدود و تمامی مبادی ورودی و خروجی کنترل و نظارت‌ها تشدید خواهدشد و کمیته‌ای متشکل از نمایندگانی از فرمانداری، سپاه، نیروی انتظامی، شهرداری، بهداشت و درمان و ادارات تشکیل و عهده‌دار نظارت مستقیم بر روند امر خواهند بود.

او در پایان مردم و شهروندان بوکانی را به همکاری و ماندن در خانه‌ها در روز طبیعت دعوت کرد.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.