تعداد بهبود یافتگان کرونا در خوزستان به ۴۵۵ نفر رسید

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از بهبود و ترخیص ۴۵۵ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با لطف پروردگار متعال و تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت مردم در حوزه بهداشت و درمان، از ابتدای شیوع کرونا در استان خوزستان تا امروز ۱۲ فروردین۹۹، از مجموع ۷۱۸ نفر مبتلای قطعی به این ویروس، ۴۵۵ نفر از افرادی که در بیمارستان بستری شده بودند، با بهبودی حالشان از بیمارستان مرخص شدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان خوزستان بستری هستند افزود: امیدواریم در روز‌های آینده شاهد افزایش روند افزایشی بهبودی حال بیماران مبتلا به این ویروس و ترخیص آن‌ها از بیمارستان باشیم.

ابول نژادیان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته، ٢٥ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید که تفکیک این تعداد در اهواز ٨ نفر، امیدیه ٢ نفر، باوی یک نفر، خرمشهر ٢ نفر، دزفول ۵ نفر، شادگان یک نفر، شوش یک نفر، شوشتر ٢ نفر، گتوند یک نفر و ماهشهر ٢ نفر است.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان و هموطنان خواست همچنان در خانه بمانند و با رعایت نکات بهداشتی در مهار و ریشه کنی این ویروس همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.