ارائه بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ مشاوره روانشناختی/ تعطیلی ۱۲ نانوایی متخلف

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از ارائه ۵ هزار و ۴۶۲ مورد مشاوره روانشناختی، در یازدهمین روز از فروردین امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا ادراکی نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در یازدهمین روز از فروردین امسال، تیم‌های سلامت استان فاررس با انجام ۲ هزار و ۲۳۵ مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی استان، ۱۲ نانوایی متخلف را شناسایی و تعطیل کردند.

او با شاره به ۸ مورد بازدید از پایانه‌های مسافربری استان در یازدهمین روز از فروردین، ادامه داد: تعداد ماموریت تیم‌های واکنش سریع استان نیز در این روز ۲۲ مورد بوده است و با یاری کارشناسان سلامت فارس، هزار و ۲۰۹ نفر در زمینه بهداشت محیط و بهداشت فردی آموزش دیدند.

۶۶ هزار و ۸۵۸ مورد تب سنجی در یازدهمین روز از فروردین

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: انجام ۶۶ هزار و ۸۵۸ مورد تب سنجی، از دیگر خدمات تیم‌های سلامت فارس در دیروز بوده است.

ادراکی همچنین از پذیرش ۲ هزار و ۹۳۸ بیمار در بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان خبر داد و افزود: با تلاش کادر درمان استان، علاوه بر خدمات رسانی به ۱۰۹ بیمار با علایم تنفسی، ۵۹ بیمار با علایم گوارشی و پذیرش و خدمات رسانی به ۴۸ مصدوم سوانح ترافیکی که به بخش‌های اورژانس بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی درمانی استان مراجعه کرده بودند، ۱۶۹ مورد عمل جراحی انجام گرفت.

او، به خدمات نیرو‌های مرکز اورژانس فارس در یازدهمین روز از فروردین اشاره کرد و افزود: از مجموع ۶۳۸ ماموریت امدادی در این روز، ۳۶۱ مورد ماموریت غیرترافیکی و ۲۳ مورد نیز ماموریت ترافیکی، در شهر‌های استان بوده است.

نماینده هیات رئیسه دانشگاه علو پزشکی شیراز، تعداد ماموریت‌های غیرترافیکی در جاده‌های استان طی این بازه زمانی را نیز ۲۳۰ مورد و ماموریت‌های ترافیکی جاده‌ای را ۲۴ مورد اعلام و تصریح کرد: در این روز از مجموع ۵۵ مصدوم سوانح ترافیکی، ۴۰ نفر بستری شده و ۱۵ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.