پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی

 استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت این روز از مردم استان دعوت کرد برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز‌های آتی در خانه بمانند.

پیام استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ضمن گرامیداشت این روز از مردم استان دعوت کرد برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز‌های آتی در خانه بمانند.

متن پیام  استاندار آذربایجان شرقی به این شرح است:

ایران اسلامی و مردم سرافراز آن همواره در برهه‌های حساس، بینش و بصیرت کم نظیر خود را نشان داده و برای توسعه و پیشرفت کشور، تصمیم‌های بزرگ و اثرگذار گرفته‌اند؛ یکی از این روز‌های افتخارآفرین، دوازده فروردین سال ۱۳۵۸ است که مردم فهیم ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه بر ضد طاغوت و پیروزی انقلاب اسلامی، به پای صندوق‌ها رفتند و با رای "آری" خود، استقرار پایه‌های مردم سالاری دینی و تجلی حق تعیین سرنوشت را به دنیا نشان دادند.

امروز نیز کشور ما در موقعیت حساس دیگری قرار گرفته و با بیماری عالمگیر کرونا مبارزه می‌کند. در این راه نیز مردم بزرگترین نقش را ایفا می‌کنند و مسئولان را در راه مبارزه و پیشگیری این بیماری به شایستگی همراهی می‌کنند، زیرا بدون حضور مردم طرح‌های اجرا شده به موفقیت نخواهند انجامید.

اینجانب ضمن تبریک ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، از تمام سازمان‌ها و نهاد‌های مسئول که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند و همچنین از اصحاب رسانه، سازمان‌های مردم نهاد و خیران به خاطر همراهی خوبشان قدردانی می‌کنم و از مردم عزیز استان می‌خواهم تا برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، در روز‌های آتی نیز در خانه بمانند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار