بسته بودن همه سراب‌ها و مناطق گردشگری نهاوند

فرماندار نهاوند از بسته بودن همه مسیر‌های سراب‌ها و راه‌های منتهی به مناطق گردشگری این شهرستان خبر داد.

مردم در روز طبعیت  در خانه بمانند۱۳ / بسته بودن همه مسیر‌های سراب‌ها و  مناطق گردشگری نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند با بیان گفت: همه مناطق و پارک‌ها و محل‌های گردشگری در شهرستان نهاوند در روز سیزدهم فروردین تعطیل هستند و از مردم درخواست داریم در خانه بمانند.

او در خصوص اعمال قانون روز سیزدهم فروردین در شهرستان گفت: شهروندان محترم برای روز طبیعت برنامه‌ریزی نکنند و امسال با شعار ماندن در خانه روز طبیعت را سپری کنند.

فرماندار نهاوند : مردم شهرستان فردا سیزدهم فروردین با در خانه ماندن، یکبار دیگر ثابت خواهند کرد نهاوند تاریخ ۷۰۰۰ ساله‌ای دارد.

ناصری با تاکید بر اینکه  مُر قانون را انجام خواهیم داد،  گفت: هر شهروندی که توصیه‌های متخصصان بهداشت و درمان را نادیده بگیرد  و با سلامت و جان مردم بازی می‌کند، قطعا با وی برخورد قانونی خواهد شد.

او با بیان اینکه تمامی مسیر‌های سراب‌ها و راه‌های منتهی به مناطق گردشگری نهاوند بسته است، گفت: به جهت حفظ سلامت مردم خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهرستان ممنوع اعلام شده است.

فرماندار نهاوند در پایان اظهار داشت: بهترین مکان برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا در خانه ماندن است از شهروندان درخواست داریم در خانه‌ها بمانند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.