وزش باد و افزایش دما استان همدان در هفته آینده

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از افزایش وزش باد و روند صعودی دما در استان خبر داد.

وزش باد و افزایش دما استان همدان در هفته آیندهحسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: آسمان استان همدان به تدریج ابری و از بعداظهر امروز تا صبح فردا در برخی نقاط رگبار موقتی باران پیش بینی شده است.

او با اشاره به نقشه های هواشناسی و پیش بینی هوا بیان کرد: در روز پنجشنبه  وزش باد نسبتا شدید استان را فرا خواهد گرفت و لازم است همشهریان نکات و موارد ایمنی را رعایت کنند.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: در بعداظهر  روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش ابر را برای آسمان استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب با بیان اینکه در روز شنبه نیز وزش باد نسبتا شدید استان را فراخواهد گرفت، بیان کرد: تا اواسط هفته آسمان استان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر  پیش بینی می شود.

او با بیان اینکه افزایش وزش باد تا روز شنبه ادامه دارد ، گفت: تا اواسط هفته آینده آسمان استان ابری، نیمه ابری  با بارش های پراکنده خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روند افزایش دما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

باقری شکیب در ادامه افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای در ایستگاه هواشناسی فرودگاه همدان  بین ۴ تا ۱۳ درجه سانتگیراد متغییر بوده است.

او بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و همدان و گل تپه با ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک ترین نقاط استان بودند.


انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.