جریمه ۵۰ خودروی پلاک غیر بومی در شهرستان گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت:به دنبال اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تاکنون ۵۰ خودروی پلاک غیر بومی در شهرستان جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ علی سبحانی فرمانده انتظامی گلپایگان شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از سطح شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق ابلاغ مصوبات ستاد پیشگیری از ویروس کرونا، پلیس در راستای جلوگیری از تردد خودرو‌ها به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کند.

او گفت: از اسفندماه در محور‌های اصلی شهر گلپایگان پایگاه‌های ایست و کنترل برقرار شد و از هفتم فروردین ماه طرح زوج و فرد در خیابن‌های اصلی شهر اجرایی گردید.

فرمانده انتظامی گلپایگان بیان داشت: به دنبال اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی تاکنون ۵۰ خودروی پلاک غیر بومی در شهرستان جریمه شدند و همچنین پس از اجرای طرح زوج و فرد بیش از ۲۰۰ دستگاه خودرو نیز جریمه شدند.

او ضمن قدردانی از شهروندانی که در اجرای طرح ممنوعیت تردد در روز ۱۲ فروردین ماه با پلیس همکاری داشتند، تأکید کرد: مردم شهرستان برنامه ریزی برای تردد در روز ۱۳ فرودین نداشته باشند که در صورت تردد برخورد قانونی می‌شود.

سرهنگ سبحانی از پلمب ۳۷ واحد صنفی در شهر گلپایگان به علت عدم رعایت تعطیلی صنوف خبر داد و تأکید کرد: سلامت مقوله مهمی است که با در خانه ماندن از شیوع ویروس کرونا در جامعه جلوگیری می‌شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.