نشاندن لبخند بر لبان خانواده‌های نیازمند با اجرای طرح «آستان مهربانی»

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح «آستان مهربانی» به منظور توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های مددجو از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفتگو با خبرنگار. گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا وعدم اجرای طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد اجرا شد.

حجت الاسلام زارع زاده افزود: در قالب این طرح بیش از ۵۵۰ بن خرید کالا به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال بین افراد کم بضاعت و بی بضاعت توزیع شد.

او یکی از رسالت‌ها این نهاد را کمک به خانواده‌های مددجو و کم برخوردار دانست و اظهارداشت: به طور کلی طرح آستان مهربانی با هدف ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن بستر مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه اجرایی شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد اضافه کرد: از ابتدای شیوع این ویروس اقدامات قابل توجهی از جمله ضدعفونی روزانه آستان‌های مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و به ویژه محل تماس دست افراد با سطوح، توزیع مواد خالص ضدعفونی کننده برای پاکسازی فضای امامزادگان، بقاع، مساجد و معابرعمومی و ... انجام شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: در ادامه به دلیل گسترش و همه گیری ویروس کرونا اوقاف یزد نیز با تولید کارگاه تولید ماسک و لباس کادردرمانی بیمارستان‌ها به صف مقابله با کرونا پیوست.

حجت الاسلام زارع زاده اضافه کرد: برای حفظ سلامت شهروندان و قطع زنجیره انتقال کرونا برپایی هرگونه تجمع و برپایی مراسم در امامزادگان و بقاع متبرکه استان از جمله برنامه تحویل سال نو و طرح آرامش بهاری لغو و درب امامزادگان و بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی بسته شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار