جانشین فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد:

محدودیت‌های پلیس در روز سیزده‌بدرشدت می گیرد

از ورود شهروندان به مناطق اطراف شهر، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و پارک‌های کهگیلویه وبویراحمد جلوگیری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  جانشین فرمانده انتظامی این استان با تأکید بر اینکه اجرای طرح محدودیت ترافیکی تا ۲۰ فروردین‌ماه ابلاغ شده است گفت: قاطعیت ناجا بر این است که زنجیره افزایش و انتقال بیماری کرونا را قطع و ابتلا را به حداقل برساند.
 
سرهنگ مصطفایی افزود: اجرای موفق این طرح مستلزم مشارکت، همدلی، همکاری و همراهی مردم است.
 
او تاکید کرد: ورود به اماکن تفریحی از مدت‌ها قبل در استان ممنوع شده، اما از صبح امروز سیزده فروردین این محدودیت‌ها شدت گرفته و از هرگونه رفت و آمد مردم به اماکن گردشگری و تفریحی ممانعت می‌شود.
 
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به شرایط خاص امسال پیرامون مأموریت روز طبیعت بیان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هرگونه تجمع ممنوع است و علاوه بر این از ورود افراد به پارک‌ها و تفرجگاه‌ها جلوگیری می‌شود و بهترین محل در روز طبیعت برای شکست ویروس کرونا خانه است.
 
او با بیان اینکه ۱۲۵ اکیپ گشت پلیس از هشتم تا ۲۰ فروردین‌ماه ورودی و خروجی‌های شهر‌ها را کنترل می‌کنند اضافه کرد: مبادی ورودی و خروجی استان تحت کنترل است و از تردد خودرو‌ها جلوگیری می‌شود و این روند به طور جدی ادامه دارد.
 
سرهنگ مصطفایی باقدردانی از همکاری مردم با پلیس افزود: تاکنون مردم استان همراهی خوبی در اجرای طرح قطع زنجیره کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.