معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا؛

تاکنون هیچ شهروندی به بوستانی نرفته است

سرهنگ جهانی گفت:براساس گزارشات مردم به طور جدی به موضوع قرنطینه توجه کردند و به هیچ تفرجگاه یا بوستانی مراجعه نکرده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا اظهار کرد: هیئت رئیسه ناجا و پلیس راهور امروز بازدید‌ها و کنترل‌های ویژه‌ای داشتند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا افزود: آنچه که گزارش‌ها از سراسر کشور نشان می‌دهد، خوشبختانه مردم به این موضوع به طور جدی توجه کردند و ما هیچ تفرجگاه یا بوستانی را نداریم که مردم مراجعه کرده باشند.

او بیان کرد: تمام بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها بیان گر این است که مردم به نکات توجه کردند و انشالله برای بعد از ظهر هم این کار را انجام خواهند داد.

او در پاسخ به این سوال که پلیس با معدود رانندگانی که توجه به توصیه‌ها نکنند چه برخوردی می کند، گفت: آنچه که مصوبه بوده ابلاغ شده و پلیس اجرا می‌کند، کسانی که بر خلاف مصوبه عمل کنند با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه وسیله نقلیه مواجه می شوند.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: ما دوست نداریم در این ایام به این ابزار‌ها متوسل شویم، اما این برای کسانی است که نکات را رعایت نمی کنند.

او با بیان اینکه تعدادی از هموطنان در حال برگشت به شهر‌های خود هستند،گفت: افراد دقت کنند که دور طول مسیر از داخل شهر‌ها عبور نکنند چراکه  جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می شود و بهتر است از کنارگذر‌ها کمربندی‌ها عبور کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار