در بسته حوادث ۱۵ فروردین ۹۹ بخوانید؛

پلیس دستان عامل درگیری مسلحانه در هفتگل را بست/شکارچیان پرندگان در شوشتر دستگیر شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۵ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

عامل درگیری مسلحانه منجر به جرح در هفتگل دستگیر شد

سرهنگ تقدسی فرمانده انتظامی شهرستان هفتگل گفت: درپی یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح در ۶ دی ماه ۹۸ دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان هفتگل با کار اطلاعاتی و طی عملیاتی عامل اصلی درگیری مسلحانه بنام (ج_م) که فراری و تحت تعقیب بود را شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

تقدسی اظهار داشت: متهم در تحقیقات بعمل آمده به بزه ارتکابی درگیری مسلحانه منجر‌ به جرح مردی به هویت (ه_ب) اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان هفتگل با بیان اینکه از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح شکاری تک لول بکار رفته در صحنه تیراندازی کشف شد، ادامه داد: پس از بازسازی صحنه جرم متهم با صدور قرار لازم توسط مرجع قضایی روانه زندان شد.

دستگیری عاملین شکار پرندگان در فصل ممنوع در شوشتر

بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت: در طی عملیات گشت و کنترل یگان اجرایی این اداره در اراضی کشت و صنعت‌های کارون و امام خمینی (ره) و روستا‌های یشان سخی، رمانه، شعیب نبی، ضحاک، یذاب و تالاب شیخ سامر و کشف تخلف شکار غیر مجاز، ۳ شکارچی که در فصل ممنوع اقدام به شکار پرندگان وحشی نموده بودند شناسایی و دستگیر شدند و از آن‌ها لاشه یک قطعه پرنده حمایت شده دراج، یک قطعه حواصیل ارغوانی و ۶ قطعه کبوتر وحشی به همراه یک قبضه سلاح بادی پی سی پی کشف و ضبط و برای سیر مراحل قانونی، تنظیم صورتجلسه تخلف و معرفی به مراجع قضایی به اداره محیط زیست راهنمایی شدند.

او اذعان داشت: در رابطه با اجرای بند (چ) ماده ٣ قانون شکار و صید که منجر به مصوبه ۴۴٢ شورای عالی حفاظت محیط زیست شده است، بهای ضرر و زیان وارده به محیط زیست ناشی از شکار هر قطعه دراج مبلغ ۶ میلیون ریال، هر قطعه حواصیل مبلغ ٣ میلیون ریال و هر قطعه کبوتر وحشی مبلغ ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است که متخلفان می‌بایست علاوه بر جریمه کیفری که از سوی مراجع قضایی در نظر گرفته می‌شود به محیط زیست پرداخت نمایند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.