معاون عمرانی استاندار قزوین:

تاکید بر تشدید نظارت بر جایگاه‌های سوخت

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: برای مقابله با کرونا باید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد جایگاه‌های سوخت داشته باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، فرخزاد معاون عمرانی استاندار گفت: متاسفانه دستورالعملی که به جایگاه‌های سوختگیری ابلاغ شده به درستی انجام نمی‌گیرد و بسیاری از رانندگان علیرغم تاکید بر انجام سوختگیری توسط متصدیان پمپ بنزین‌ها، خود مبادرت به این کار می‌کنند.

فرخزاد افزود: لازم است شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان کنترل مضاعفی بر نحوه عملکرد این جایگاه‌ها داشته باشد تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود.

او در ادامه تاکید کرد: ادارات هم موظف هستند محیط داخل و ورودی اداره را ضدعفونی و فرمانداری‌ها هم به عنوان مرجع عالیه بر نحوه عملکرد ادارات در این خصوص نظارت کنند.

معاون عمرانی استاندار با اشاره به برگزاری رزمایش ضدعفونی شهر قزوین، گفت: دستگاه‌ها همکاری لازم را با این رزمایش داشته باشند و مواد ضدعفونی مورد نیاز نیز از طریق نیروگاه شهید رجایی و شهرداری قزوین تامین شود.

فرخزاد خاطرنشان کرد: اولویت ضدعفونی اماکن براساس نظر بهداشت محیط شهرستان‌ها به صورت روزانه تعیین و به بسیج و شهرداری اعلام شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار