تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در خوزستان ادامه دارد

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان از ادامه تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها در استان تا ۲۲ فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس در خوزستان با بیان اینکه روند فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت موجود در استان ادامه دارد، گفت: تعطیلی مدارس، مراکز آموزشی و دانشگاه‌های استان نیز تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

او در خصوص چگونگی ادامه فعالیت اصناف، مشاغل، ادارات، بانک ها، مدارس و دانشگاه‌ها ناشی از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: همه بانک‌های دولتی و خصوصی، دفاتر پیشخوان، دفاتر بیمه‌های بازرگانی و شعب سرپرستی آن‌ها فردا پنجشنبه ۱۴ فروردین در خوزستان تعطیل هستند.

نجاتی بیان کرد: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه شرایط و ساعت کاری بانک‌ها بر اساس اعلام شورای هماهنگی بانک‌های خوزستان مشخص خواهد شد و اطلاع‌رسانی لازم در این خصوص توسط این شورا انجام می‌شود.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان ادامه داد: همچنین همه اصناف به استثنای خواربار فروشی‌ها، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، و مشاغلی که از طریق اتحادیه اصناف و به تشخیص سازمان صمت ضرورت فعالیت داشته باشند منع فعالیت دارند.

این مقام مسئول تصریح کرد: عوامل خدماتی و عملیاتی همچون شهرداری ها، ادارات برق، آب، آتش‌نشانی، اورژانس مراکز بیمارستانی و درمانی همچنان برابر روال معمول ادامه کار می‌دهند.

او افزود: ادارات در خوزستان نیز تا ۲۰ فروردین با کاهش کارکنان حاضر در محل کار به ۲۰ درصد و دادن مرخصی بدون احتساب در سابقه و دورکاری به سایر کارکنان فعالیت خواهند داشت.

نجاتی اذعان داشت: از مردم خوزستان بابت همراهی خوب در ۲ روز اخیر قدردانی می‌شود و انتظار داریم همچنان این همراهی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرح
۲۳:۵۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
اره ولله چون مدارس پرجمعیتن واوضاع بدتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۲:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
به نظر من دانش آموز ها اگه برم مدرسه کرونا تو کشور بدتر میشه