فرماندار حمیدیه:

ریشه کنی ویروس کرونا همکاری همه جانبه می طلبد

شاهین هاشمی گفت: در صورتیکه عموم مردم و همچنین دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند، ویروس کرونا بزودی ریشه کن خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، شاهین هاشمی فرماندار شهرستان حمیدیه بیماری کرونا ویروس را یک بحران جدی دانست و گفت: رعایت و عمل کردن به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بویژه طرح فاصله گذاری اجتماعی، امری ضروری برای ریشه کنی این بیماری است، ضمن اینکه باید از تردد‌های غیر ضروری در اماکن عمومی، برگزاری مراسمات و تجمعات اجتماعی و هرگونه سفر‌های نوروزی جلوگیری بعمل آید.

او بکارگیری همه امکانات موجود به منظور ارائه خدمات مورد نیاز به شهروندان را الزامی دانست و بیان داشت: ادارات و دستگاه‌های مربوطه باید بر روند فعالیت صنوف ضروری، رعایت موارد بهداشتی برای ارائه خدمات سالم به مردم، ضدعفونی نمودن و گندزدایی مستمر وسایل و اماکن عمومی، محلات و معابر شهری و جایگاه‌های سوخت نظارت جدی داشته باشند.

هاشمی بر انجام سوختگیری از سوی اپراتور جایگاه، گندزدایی مستمر جایگاه مسافربری با همکاری و استفاده از ظرفیت نیرو‌های جهادی و بسیج، جمع آوری به موقع و دفع پسماند‌های خانگی و ساختمانی، ساماندهی سگ‌های ولگرد در شهر و روستاها، رعایت بهداشت و اقدامات حفاظت فردی نیرو‌های دستگاه‌های خدماتی نیز تاکید کرد.

فرماندار شهرستان حمیدیه نقش معتمدین، شیوخ و دیگر فعالان اجتماعی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا ویروس را موثر دانست و اظهار داشت: خود قرنطینگی در منزل، خودداری از هرگونه تجمعات عمومی و محله ها، بازار و دیگر مراسمات منجر به قطع زنجیره‌ای انتقال ویروس کرونا و کاهش شیوع این بیماری می‌شود.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان خواست در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام نمایند و شبکه بهداشت و درمان نیز با هماهنگی و همکاری اداره محیط زیست شهرستان حمیدیه، نسبت به پیگیری و نظارت لازم مبنی بر تجمع و تحویل به موقع پسماند‌های پزشکی مطب‌های موجود جهت امحاء اقدام کند و کنترل عبور و مرور در مبادی ورود شهرستان ادامه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۱:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
تا کی باید گرسنگی بکشیم آقای استاندار جیب خودت وتمام خانواده و همکارانت. پر پول است فکر مردم و کارگران نیست من و همسرم بیکار شدیم بابا اگه از کرونا از بین نرویم از بی پولی و گرسنگی از این دنیا میرویم آقای استاندار خط قرمزی هم‌ اگه باشه زنده بودن مردم‌ باید باشه نه گرسنگی و بیکار شدن آنها