عملیات ترمیم سیل بندها در شهر بستان پایان یافت

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دشت آزادگان از پایان عملیات ترمیم سیل بندها در مناطق سابله و دفار شهر بستان خبر داد.

سعید عوده زاده معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندر شهرستان دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: افزایش ورودی آب به سد‌های خوزستان سبب بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های استان از جمله؛ کارون، کرخه و دز شده است که این امر منجر شد استحکام بخشی و ترمیم سیل بند‌های رودخانه کرخه در این شهرستان به منظور پیشگیری از وقوع سیلاب و خسارت‌های ناشی از آن در دستورکار قرار گیرد.

او اظهار داشت: طی روز‌های گذشته، عملیات ترمیم و استحکام بخشی سیل بند‌ها به طول تقریبی ۱۲ کیلومتر در مناطق حاشیه‌ای رودخانه کرخه و در معرض خطر سیلاب از جمله؛ مناطق سابله و دفار از توابع بخش بستان آغاز شد و با همکاری دستگاه‌های اجرایی، امروز ۱۳ فروردین ماه این عملیات به پایان رسید.

عوده زاده بیان کرد: انجام عملیات ترمیم سیل بند‌ها شامل؛ خاکریزی، تسطیح و تحکیم آن‌ها در اطراف روستا‌های قدرت آباد، میهن آباد، فیروز آباد، تیل و دفار سبب در امان ماندن اهالی این روستا‌ها از خطر سیلاب می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.