رئیس پلیس راه استان ایلام خبر داد;

استمرار طرح تشدید کنترلی و ممنوعیت‌های ترددی در ایلام

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح تشدید کنترلی، محدودیت و ممنوعیت‌های ترددی تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا ، طرح تشدید کنترلی، محدودیت و ممنوعیت‌های ترددی تا تاریخ ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

او افزود: کلیه میهمانان نوروزی غیر ساکن هرچه سریعتر از کمربندی‌های استان‌های مسیرشان به محل سکونتشان بازگردند.

همتی زاده ادامه داد: شهروندان تا پایان اعلام طرح از تردد‌های غیر ضروری در جاده‌های استان ایلام خودداری کنند، در غیر این صورت و مشاهده هرگونه تخلف و عدم توجه به قانون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشمول اعمال قانون جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودرو خواهند شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: وسایل نقلیه باربری (سبک وسنگین) و مسافربری و خودرو‌هایی که از مبادی ذی صلاح دارای مجوز تردد هستند مشمول اعمال قانون در طرح فاصله گذاری اجتماعی نیستند.

او در پایان با تقدیر از مشارکت خوب مردم در اجرای این طرح در روز طبیعت بیان کرد: از شهروندان خواستاریم به توصیه‌های بهداشتی مسئولان ستاد مقابله با کرونا در استان توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.