دستگیری عاملان درگیری با نیرو‌های بسیجی در شوش

رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش از شناسایی و دستگیری عاملان درگیری با نیرو‌های بسیجی در این بخش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد موسی پور رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش گفت: نیرو‌های بسیج حوزه شهید صفر احمدی این شهرستان روز سه شنبه حین انجام ماموریت و کنترل ورود و خروج افراد به داخل شهر از سوی برخی افراد با اسلحه سرد مورد حمله و تعرض قرار گرفتند و در این درگیری یک بسیجی دچار جراحت شد.

او افزود: این درگیری در ورودی روستای میان آب بخش شاوور رخ داد که با سرعت عمل ۲ نفر عامل درگیری دستگیر و تفهیم اتهام شدند و اقدام قانونی علیه آن‌ها به عمل آمد.

موسی پور  اظهار داشت: نیرو‌های بسیجی به منظور مقابله با گسترش ویروس کرونا در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی وارد عمل شده و شبانه روز در حال خدمت هستند.

رئیس دادگاه بخش شاوور شوش بیان کرد: افرادی که با نیرو‌های بسیج و دیگر مامورانی که به منظور اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام وظیفه می‌کنند درگیر شوند تحت پیگرد قضایی قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: تذکر‌های ماموران و نیرو‌های امنیتی انتظامی با هدف اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، حفظ سلامت عمومی شهروندان می‌باشد و مردم و شهروندان باید با آن‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.