آغاز به کار واحد تولید کننده ماسک در شهرک صنعتی بیدک

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از فعالیت واحد تولیدکننده ماسک‌های بهداشتی و یکبار مصرف مستقر در شهرک صنعتی بیدک خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: این واحد تولیدی ظرفیت تولید روزانه ۲ هزار ماسک را دارد و برای ۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال میکند.

وحدت به نیاز جامعه به ماسک بهداشتی اشاره کرد و افزود: این واحد صنعتی ابتدا تولید کننده کیسه‌های پارچه‌ای بود که با ایجاد تغییرات ابتکاری بر روی دستگاه‌های خود، توانسته ماسک بهداشتی تولید کند.

او عنوان کرد: علاوه بر واحد صنعتی تولید کننده ماسک بهداشتی در شهرک صنعتی بیدک، هم اکنون یک واحد تولید کننده ژل ضدعفونی کننده مستقر در شهرک صنعتی جاجرم، یک واحد تولیدکننده مواد شوینده مستقر در شهرک صنعتی اسفراین و یک واحد صنعتی تولید کننده مواد ضدعفونی کننده و شوینده در ناحیه صنعتی امیر آباد شیروان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا و نیاز جامعه به ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده، شرکت شهرک‌های صنعتی در جهت حمایت از اینگونه واحد‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقدام میکند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.