بسته اخبار حوادث امروز ۱۴ فروردین ماه ۹۹؛

کشف ۲۵ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان در اردبیل/ ۲ شکارچی متخلف دستگیر شد

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۵ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان در اردبیل

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از کشف ۲۵ قبضه سلاح غیر مجاز از متخلفان در سطح استان اردبیل خبر داد.

سعید شهند، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: حفاظت محیط زیست استان در سال گذشته موفق به معرفی ۴۴۸ نفر متخلف به مراجع قضایی شده است.

او بیان کرد: شکار و صید غیرمجاز، نگهداری و خرید و فروش حیات وحش، ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی، تخریب، آتش سوزی و تعلیف غیرمجاز دام از جمله تخلفات صورت گرفته در حوزه محیط زیست است.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزود: طی این مدت از متخلفان ۲۵ قبضه سلاح غیر مجاز و ۷۵ قبضه سلاح مجاز کشف شده است.

شهند با تاکید بر هزینه‌های جبران ناپذیر تخریب محیط زیست بیان داشت: حفظ محیط زیست تنها بر عهده یک سازمان نیست و سایر دستگاه‌ها نیز باید در این مسیر به وظایف خود عمل کنند.

او همچنین از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی مدافعان سلامت که در مراکز درمانی مشغول فعالیت هستند تقدیر کرد و افزود: مدافعان امنیت این سرزمین روزی در میدان‌های نبرد حق علیه باطل جنگیدند، روزی در حفاظت از طبیعت از جان خود گذشتند و امروز ایثارگرانه در خط مقدم نبرد با کرونا هستند.

دستگیری دو شکارچی متخلف در استان

ماموران یگان حفاظت محیط زیست اردبیل در ایام تعطیلات نوروز و حین گشت و کنترل و جلوگیری از تخلفات زیست محیطی موفق شدند دو نفر شکارچی غیرمجاز را دستگیر کنند.

یکی از متخلفان در منطقه هیر و دیگری در شهرستان کوثر به دلیل اقدام به شکار غیرمجاز دستگیر شدند.

از متخلفان دو قبضه اسلحه و تعدادی تیر فشنگ ساچمه زنی کشف و ضبط شده و پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.