تعطیلی ۱۵۴ واحد تولیدی خراسان شمالی

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از تعطیلی ۱۵۴ واحد تولیدی در خراسان شمالی به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، قربان نباتیان معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت:  در این کارگاه‌ها و کارخانه‌ها ۶ هزار و ۴۷۵ نفر معادل ۶۵ درصد شاغلان تولیدی استان مشغول به کار هستند.

نباتیان افزود: واحد‌های تولید موادغذایی، با رعایت نکات بهداشتی فعالیت دارند و برخی از شرکت‌های بزرگ استان مانند مجتمع فولاد و لوله گستر اسفراین و کارخانه قند شیروان تعطیل است.

او این عنوان کرد:امکان تعطیلی شرکت آلومینای جاجرم و پتروشیمی بجنورد وجود ندارد، اما فعالیت این کارخانه‌ها با رعایت نکات بهداشتی انجام می‌شود و مرخصی و ماموریت کارگران برای خروج از استان لغو شده است.

معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی افزود: کارکنان در صورتی که در شرایط اضطرار، مجبور به خارج شدن از استان شوند، در زمان برگشت باید هفت روز را در قرنطینه خانگی به سرببرند و پیش از حضور در محل کارخانه هم باید توسط پزشک مجتمع، معاینه شوند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.