اجرای طرح حمایت جوانان"پیام آوران بشردوستی" از سلامت سالمندان در ابرکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه از اجرای طرح حمایت جوانان ازسلامت سالمندان توسط اعضای کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور خبر داد.

اجرای طرح حمایت جوانان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: اعضای کانون دانشجویی دانشگاه پیام نور این شهرستان با افراد سالمند ازطریق مکالمه تلفنی ارتباط برقرار نموده و باتوجه به شان ومنزلت آن‌ها نکات مهمی رابه آن‌ها توصیه می‌نمایند.

اکرمی هدف از اجرای این طرح را، تکریم و هویت بخشی سالمندان، افزایش نشاط و آرامش، بویژه تلاش در جهت سلامت ایشان دانست و گفت: اعضای جوان ضمن تبریک سال نو وارائه توصیه‌های بهداشتی واصول خود مراقبتی از لحاظ روحی وروانی به حمایت ازاین افراد می‌پردازند.

او بیان کرد: سالمندان از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند و پرداختن به سلامت جسمی و روحی و روانی آنان همواره از برنامه‌های جمعیت هلال احمر بوده است.

اکرمی در پایان با تاکید بر لزوم قرنطینه خانگی جهت قطع زنجیره انتقال بیماری خاطرنشان کرد: به جهت سرعت بالای انتقال شیوع این بیماری لازم است همه هموطنان عزیز و گرامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا با رعایت مسائل بهداشتی و ماندن در خانه که امن‌ترین جای ممکن هست ضمن کمک به بهداشت و درمان کشور، سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.