انهدام باند ۷ نفره سارقان در هرمزگان/ اعتراف به ۲۰ فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند ۷ نفره سارقان و اعتراف اعضای این باند به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ عبدالمجید کرمی، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان از انهدام باند ۷ نفره سارقان و اعتراف اعضای این باند به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ کرمی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از یک شرکت خصوصی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او با بیان اینکه سارقان اموالی بالغ بر ۳ میلیارد ریال را مورد دستبرد قرار داده و بدون برجای گذاشتن آثاری از محل متواری شدند، افزود: اکیپی ازکارآگاهان زبده اداره مبارزه با سرقت و بررسی صحنه جرم به محل مورد نظر اعزام که در بررسی‌های تخصصی محرز شد سارقان اطلاع کامل به محدوده مورد نظر داشته اند.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۳ نفر از سارقان شناسایی و هنگامی که قصد خروج از شهرستان بندرعباس را داشتند، توسط ماموران مستقر در ایست و بازرسی دستگیر و اموال سرقتی از آنان کشف شد.

سرهنگ کرمی افزود: متهمان جهت تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس منتقل و در بازجویی‌های اولیه تاکنون به ۲۰ فقره سرقت منزل، موتورسیکلت و کولر پنجره‌ای در بندرعباس و روستا‌های اطراف اعتراف کرده اند.

او با بیان اینکه کلیه محل‌های سرقت شناسایی و با حضور مالباختگان بازسازی شد، گفت: با توجه به اظهارات متهمان ۴ نفر از اعضای دیگر این باند نیز شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.