توقیف و اعمال قانون ۹۲۰ دستگاه خودرو در فارس / پلمب ۹۱۶ واحد صنفی متخلف

فرمانده انتظامی فارس گفت: در نتیجه اجرای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ۹۲۰ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۱۸ خودرو توقیف شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: در طرح فاصله گذاری اجتماعی، پلیس راه نسبت به توقیف ۱۶۶ دستگاه خودرو و اعمال قانون برای ۵۹۵ خودرو دیگر و پلیس راهور نیز در این راستا ۳۲۵ خودرو را اعمال قانون و ۵۲ خودرو را به پارکینگ انتقال داده است.

او تصریح کرد: بالغ بر ۱۴ هزار خودرو غیر بومی نیز در نتیجه اجرای این طرح توسط مأموران پلیس راه و راهور به شهر محل اقامت خود برگردانده شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا انجام گرفته است، افزود: مردم همواره به پلیس اعتماد داشته و با ماموران انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه در روز طبیعت نیز کمترین تردد ممکن در جاده‌ها و درون شهر‌ها وجود داشته است، از همکاری و همراهی مردم با فرهنگ استان فارس با نیروی انتظامی در این راستا تقدیر و تشکر کرد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی استان فارس از ابتدای امسال تاکنون، از ۸ هزار و ۹۰۳ واحد صنفی در سراسر استان بازدید به عمل آورده اند که در این رابطه به ۷ هزار و ۹۸۷ واحد تذکر و ۹۱۶ واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس، به کاهش ۵۸ درصدی تردد‌های جاده‌ای در سطح استان از زمان آغاز طرح ویژه نوروزی (۲۵ اسفند تاکنون) اشاره کرد و گفت: در این مدت، حوادث رانندگی ۵۶ درصد، متوفیان ۴۵ درصد و مجروحان ۵۱ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.