معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین :

تاکید بر ضدعفونی کردن ادارات / ۹۹ درصد مردم در روز طبیعت در خانه ماندند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای مقابله با کرونا ملزم به گندزدایی و ضدعفونی محیط خود شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در چهارمین جلسه کمیته سالم سازی محیط گفت: مقرر شد از روز شنبه ادارات ضروری با ۳۰ درصد ظرفیت خود خدمت رسانی کند که در این زمینه باید ضدعفونی ورودی و محیط ادارات بخوبی توسط خود دستگاه انجام شود.

فرخزاد افزود: نظارت بر کار‌های ضد عفونی و گندزدایی معابر باید توسط مرکز بهداشت همه روزه و به صورت دقیق صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلاتی در این خصوص نباشیم.

او تصریح کرد: موضوع ارائه آمار دقیق و مستمر از کار‌های انجام شده بسیار مهم است و باید نمایندگان فرمانداری‌ها، همکاری کنند تا تیم‌های عملیاتی سپاه، بسیج و سایر نهاد‌ها به صورت دقیق و بر اساس فرم‌های مرکز بهداشت اقدامات خود را تهیه و ارائه کنند.

فرخزاد گفت: نظارت بر جایگاه‌های سوخت از دیگر اموری است که باید در اولویت قرار گیرد و اگر صاحبان جایگاه‌ها به رعایت موارد بهداشتی بی تفاوت بودند به جای پلمب جایگاه که می‌تواند در خدمت رسانی اختلال ایجاد کند برای جریمه سنگین نقدی اقدام کنند تا نواقص برطرف شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در مورد رعایت نکات بهداشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای هم اظهار داشت: به جای تأمین دستکش برای مراجعان که هزینه زیای دارد بهتر است برای استفاده از محلول‌های ضدعفونی دست برای خریداران مراجعه کننده به فروشگاه‌ها اقدام شود تا شاهد آلودگی نباشیم.

فرخزاد با اشاره به همکاری مردم رد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی هم اظهار داشت: خوشبختانه ۹۹ درصد مردم استان قزوین با پویش «در خانه می‌مانیم» در روز طبیعت همکاری کردند و این امر موجب شد بسیاری از نگرانی‌ها در خصوص اوج گرفتن شیوع ویروس کرونا در سیزده فروردین برطرف شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.