شناسایی ٢٠ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پنجشنبه ۱۴ فروردین ماه سالجاری ٢٠ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز حسین کاملی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امروز پنجشنبه ٢٠ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسید.  

او افزود: در اهواز ۵ مورد، آبادان ٢ مورد باوی، خرمشهر و شوش هر کدام یک مورد در دزفول و اندیمشک هرکدام ۴ مورد و در شهرستان ایذه ٢ مورد بیمار مبتلا به کرونا ویروس شناسایی شد.

کاملی اشاره به ١ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته بیان داشت: متاسفانه تاکنون ٨٨ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست داده اند و در حال حاضر ۱۶۲ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ٢٠ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شدند و مجموع موارد شناسایی شده مثبت ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧٨٢ مورد رسیده است که با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون ٥٣٢ نفر از بیماران بهبود یافته اند.

این مقام مسئول گفت: از تمامی هم استانی‌های عزیز درخواست میشود به هشدار‌های جدی کادر بهداشتی و درمانی توجه نموده و برای شکستن زنجیره شیوع بیماری کرونا در خانه بمانند، و همچنان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی همکاری کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
مسئولین خوب میدونن ک اوضاع اونقدر خوب نیست ک تا ۲۲بخوان قرنطینه ادامه بدن.اگر ب هر دلیل شروع فعالیت به حالت عادی اغاز بشه هر چقدر ک تو این ۲هفته اخر کار مثبت انجام گرفت،بیهوده و بینتیجه میمونه.پس استاندار محترم لطفا تصمیم درستی بگیرین با تشکر