قمی ها نوروز امسال ۶۶ درصد کمتر بنزین مصرف کردند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت:مصرف بنزین،نوروز امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محمود طاهری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفی منطقه قم اظهار کرد:مصرف بنزین از ابتدای نوروز ۹۹ تاکنون در استان قم، نسبت به مدت مشابه در نوروز سال ۹۸ ،به میزان  ۶۶ درصد کاهش یافته است.

او با اشاره به اینکه بیشترین میزان کاهش سوخت در جایگاه‌های برون شهری مربوط به روز‌های هشتم، نهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین بود، گفت: در برخی روز‌ها تا ۹۴ درصد کاهش مصرف سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال ثبت شده است.

طاهری با بیان اینکه بر اساس آمار کشوری تا امروز بیشترین کاهش مصرف سوخت در استان قم و بخش سوخت برون شهری بوده است، افزود: تنها در روز‌های هشتم، نهم و سیزدهم فروردین ۷۵ درصد کاهش مصرف سوخت در بخش درون شهری و برون شهری را شاهد هستیم که این امر حاکی از توجه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه پرسنل این شرکت و عوامل شاغل در جایگاه‌های سوخت از جمله بنزین، نفتِ گاز و سی ان جی با رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی طبق دستور العمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات هستند، گفت: عرضه فراورده‌های نفتی به طور عادی در تمامی جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود.

او با بیان اینکه انجام سوخت گیری به دست رانندگان خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می‌دهد ضمن توصیه به رانندگانی برای پرهیز از این امر افزود: به منظور حفظ سلامت مردم عملیات سوخت گیری وسایل نقلیه از طریق اپراتور‌های حاضر در جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شود.

طاهری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخطی شکایات خود را از طریق شماره ۰۹۶۲۷ به اطلاع مسئولان ذی ربط برسانند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
خوب وقتی همه درقرنطینه هستند مگر بایدغیراین باشد تازه هنوزم خیلی زیاده باید درحد80 الی90% باشد
آخرین اخبار