۱۳۰۰۰ ثبت سفارش در سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان پاسخ داده شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت:از آغاز فعالیت رسمی سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان، تا کنون بالغ بر ۱۳۰۰۰ ثبت سفارش در این سامانه پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان، تا کنون بالغ بر ۱۳۰۰۰ ثبت سفارش در این سامانه برخط پاسخ داده شده است.

او افزود: کمیته پشتیبانی، یکی از کمیته‌های فعال ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا است که با هدف ساماندهی و تامین اقلام بهداشتی و مورد نیاز مردم ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: در نخستین روز‌های درگیری کشور با ویروس کرونا و بر اساس سازوکار‌های انجام شده، سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز جهت ثبت سفارش برخط و توزیع به موقع محصولات و اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم تامین گردید و با همکاری بسیار خوب مجموعه‌ی پست استان، سازمان صمت و همچنین همراهی تولید کنندگان اقلام بهداشتی فعالیت خود را بر بستر اینترنت آغاز نمود.

عسگری در ادامه با تشریح اقدامات انجام شده در این سامانه‌ی برخط گفت: از نخستین روز فعالیت رسمی این سامانه تا کنون بالغ بر ۱۳۰۰۰ ثبت سفارش در این سامانه برخط پاسخ داده شده و بر ابن اساس ۳۲۰۰۰۰ ماسک، ۳۰۰۰۰ لیتر مواد ضد عفونی کننده و ۱۳۰۰۰ بسته‌ی دستکش صد تایی به سفارش دهندگان در سراسر استان سمنان تحویل شده است.

او اظهار داشت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده ذخیره سازی مناسبی از اقلام بهداشتی در سطح استان به انجام رسیده و تا بازگشت بازار اقلام بهداشتی به روال عادی، این سامانه در کنار مردم و در خدمت آنان خواهد بود و پس از آن نیز تلاش خواهد شد تا از طرق این سامانه، توزیع کالا‌های حمایتی و معیشتی در سطح استان مدیریت گردد.

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد استانی مقابله با کرونا  در استان سمنان بیان کرد: از ابتدای بحران کرونا در کشور ۴ واحد تولیدی ماسک در استان، که ۲ واحد آن پس از بحران ایجاد شده، فعالیت خود را آغاز کرد با تولید روزانه انواع ماسک مورد نیاز کشور، سهم بسزایی در تامین این کالا را برعهده داشته و در طی این مدت ۲ واحد تولید کننده دستکش نیز بصورت سه شیفت به تولید خود ادامه می‌دهند.

عسگری ابراز داشت: ۲ واحد بزرگ تولید کننده‌ی مواد ضد عفونی کننده استان بصورت ۲۴ ساعته تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال و سهم قابل توجهی از نیاز کشور به این مواد را تامین نموده اند.

اتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
masoud
۱۶:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
من دوم فروردین بسته سفارش دادم دوازدهم به دستم رسید