غربالگری مستمر تکنسین‌های اورژانس آذربایجان شرقی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تکنسین‌های اورژانس دانشگاه به صورت مستمر از نظر علائم کرونا کنترل و ثبت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، رحمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تکنسین‌های اورژانس دانشگاه به صورت مستمر از نظر علائم کرونا کنترل و ثبت می‌شوند.

 رحمانی با اشاره به این‌که از مجموع ۶۰۰ تکنسین اورژانس استان فقط یک نفر در قرنطینه خانگی قراردارد، افزود: به لطف خدا و دقت همکاران تاکنون به غیر از یک نفر از همکاران که وضعیت مطلوبی دارد و در قرنطینه خانگی هست مورد دیگری در بین همکاران وجود ندارد.

او افزود: از روز اول شیوع کرونا تکنسین‌های اورژانس در صف مقدم در حال خدمت رسانی هستند و به غیر از وظیفه اصلی ارائه خدمات فوریت پزشکی، انتقال بیماران کرونایی بین مراکز بر عهده این عزیزان محول شده که با وجود افزایش فشار کاری، با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند.

او گفت: خوشبختانه از نظر تجهیزات کمبودی نداریم و علاوه بر تجهیزات روتین، اخیرا ۱۶۰ عدد ماسک فیلتر دار از جهت افزایش ایمنی همکاران در مقابله با کرونا خریداری و تحویل داده شد.

او ضمن تقدیر از خیران استانی که از هیچ حمایتی در تأمین ماسک و تجهیزات حفاظت فردی دریغ نکرده‌اند، افزود: در تبریز، هریس، آذرشهر، جلفا و مرند تجهیزات مرتبط تحویل اورژانس داده شده و همچنان مشتاقانه پشتیبانی می‌کنند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.