رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان؛

صاحبان پلاک های غیر بومی نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: صاحبان پلاک های غیر بومی اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کنند.

صاحبان پلاک های غیر بومی نسبت به تعویض پلاک اقدام کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی فکری  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: صاحب خودرویی که دارای پلاک استان دیگری است در استان همدان هیچ خدماتی دریافت نمی‌کند.

اوبا بیان اینکه برخی از پلاک خودرو‌های ساکنان همدان متعلق به سایر استانهاست و در این چند روز اخیر با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی دچار مشکلاتی شده‌اند، گفت: این عزیزان بعد از بازگشایی واحد تعویض پلاک، اقدام به تعویض پلاک خودروی خود کنند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان تاکید کرد:  صاحب خودرویی که دارای پلاک استان دیگری است در استان همدان هیچ خدماتی دریافت نمی‌کند.

فکری افزود: در این شرایط افراد برای هر موضوعی مثلا گرفتن خلافی خودرو باید به واحد شماره‌گذاری صدور پلاک خودرو مراجعه کنند که این موضوع مشکلاتی را به دنبال دارد.

اوگفت:ممکن است در آینده  با اجرای طرح های صاحبان این خودرو‌ها با مشکل مواجه شوند.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: روز‌های گذشته وجود این پلاک‌ها و تردد در خیابان‌ها برای بسیاری از مردم همدان نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود که امیدوارم دارندگان این خودرو‌ها به این مسائل توجه کنند.

فکری با اشاره به اینکه باید اصالت خود را حفظ کنیم  گفت:  برخی برای کلاس کار، پلاک خودروی تهران می‌گیرند که این دیدگاه اشتباه است در صورتی که از امکانات در شهر خود نیز بی‌بهره می‌شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ص.ف

برچسب ها: پلیس راه ، تعویض پلاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معین
۱۷:۰۶ ۲۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام
چرا مراکز تعویض پلاکو بازنمیکنن مثل بقیه اداره ها وبرای جلوگیری از تجمع بگن هرشخصی بشینه توی خودروی خودش ویکی یکی برن داخل و همه هم باید ماسک داشته باشن ،اینجوری مردمم میتونن ماشینایی که وکالتی خریدنو زود سند بزنن وبه مشکل نمیخورن