تردد برای خودرو‌های پرتردد و دارای پلاک غیر یزدی ممنوع است

معاون عمرانی استاندار یزدگفت: به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح شهر و جاده‌های استان، محدودیت‌های ترافیکی تا روز ۲۰ فروردین ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محسن صادقیان معاون عمرانی استاندار یزد گفت: تردد برای خودرو‌های پرتردد و دارای پلاک غیر یزدی و همچنین تردد برای خودرو‌هایی که قصد سفر‌های تفریحی و غیر ضروری دادند ممنوع است و در ورود به شهر‌های و روستا‌ها نیز کنترل در مبادی انجام و از ورود افراد غیرساکن به این مناطق جلوگیری خواهد شد.

او اجرای مناسب این طرح را منوط به همراهی مردم و عدم تردد غیر ضرور آن‌ها در جاده برون شهری و خیابان‌های درون شهری دانست و افزود: از مردم عزیز استان تقاضا می‌شود خدمتگذاران خود را در اجرای طرح فاصله گذاری یاری نمایند.

معاون عمرانی استاندار یزد با بیان این که بیشترین تردد در شهر یزد در بلوار شهید بهشتی، بلوار دانشجو، بلوار کوثر، زیرگذر ابوالفضل و بلوار ۱۷ شهریور انجام شده است، گفت: بیشترین تردد‌ها در ساعت ۲۰ الی ۲۴ است که نشان از تردد‌های غیر ضرور در شهر و بیشتر با اهداف تفریحی و دید و بازدید‌های خانوادگی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار