آغاز به کار سامانه اینترنتی " بازارگاه ایران"

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ و برای حمایت از پویش "در خانه بمانیم"، "از خانه بخریم" و ترغیب مردم به خرید غیرحضوری و کاهش سفر‌های شهری و برون شهری، سامانه اینترنتی بازارگاه ایران آغاز به کار کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمدحسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نشانی سامانه "بازارگاه ایران"  را http://bazargaheiran.ir اعلام کرد.

اسماعیلی افزود : کسب و کار‌های متقاضی جهت حضور در این پویش ملزم به رعایت برخی از شرایط از جمله دارای پروانه کسب از اتحادیه کسب و کار مجازی یا تائیدیه موقت ،ارسال رایگان سفارشات بالای ۱۰۰ هزار تومان  ،زمان ارسال کالا‌های تند مصرف حداکثر ۲۴ ساعت و زمان ارسال سایر کالا‌ها حداکثر ۷۲ ساعت ، رعایت پروتکل بهداشتی آماده سازی و ارسال کالا و پذیرفتن قوانین اختصاصی پویش است .

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این پویش با هدف ترغیب مردم به خرید غیر حضوری از جمله خرید اینترنتی راه اندازی شده است و تا زمانی که کشور درگیر ویروس کرونا است، ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/ا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن اسایش
۲۱:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام.درجستجوی اینترنتی بازارگاه ایران تنها شهرهای رشت وقزوین وکرمان یافت میشود واز شهرهای دیگر نتیجه ای یافت نمی شود؟ چراازشهرهای دیگر خبری نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
چرا سامانه باز نمیشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۷:۰۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
سلام. چرا برای مناطق محروم تهران این طرح اجرا نشده است؟ کرونا نمیگیرن یا اگه بگیرن مهم نیست؟
آخرین اخبار