مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان:

کالا‌های اساسی تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شده است

سید مهدی برهانی گفت: کالا‌های اساسی تنظیم بازار در استان سمنان توزیع شده و هیچ گونه کمبودی در بحث اقلام کالایی وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید مهدی برهانی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان با اشاره به اینکه کالا‌های اساسی تنظیم بازار در استان توزیع شده است، گفت: با تزریق کالا‌های اساسی به بازار، در روز‌های گذشته قیمت برخی از این اقلام روند کاهشی گرفت.

او بیان کرد: کالا‌های اساسی مانند شکر و برنج هندی و پاکستانی با نرخ دولتی در بازار استان سمنان توزیع شده و کمبودی در این اقلام مصرفی وجود ندارد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان ادامه داد: در هفته اول فروردین ۱۰ تن شکر در استان توزیع شد که این میزان چشمگیر و قابل توجه است.

او با اشاره به کاهش قیمت مرغ در بازار‌های سمنان، تصریح کرد: گوشت مرغ و تخم مرغ به منظور تنظیم بازار این استان به میزان لازم توزیع شده است و شهروندان نگرانی از این بابت نداشته باشند از سوی دیگر باید گفت قیمت تخم مرغ به صورت فروش آزاد در سوپرمارکت‌ها ۹۱ هزار ریال است و شهروندان این استان هرگونه گران فروشی را گزارش دهند.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان تصریح کرد: با نظارت و گشت مشترک، هرگونه تخلف واحد‌های صنفی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.