تداوم طرح فاصله گذاری اجتماعی در بویین‌زهرا تا ۲۱ فروردین

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: طبق مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان تا ۲۱ فروردین با جدیت ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی رحمانی فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا گفت: در زمینه اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و همچنین ارزیابی‌ها و اثرات مثبت طرح فاصله گذاری اجتماعی در کاهش ویروس کرونا، این طرح تا ۲۱ فروردین ماه در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با جدیت ادامه خواهد داشت.

رحمانی افزود: در زمینه اجرای این طرح ازورود وتردد خودرو‌های با پلاک غیربومی و غیرساکن، جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: ادارات ودستگاه‌های دولتی شهرستان همچنان با ۳۰ درصدپرسنل خودبه ارائه خدمات می‌پردازند و مدارس ودانشگاه هاو مراکز آموزشی، تا پایان این طرح تعطیل است.

رحمانی خاطر نشان کرد: تا پایان این طرح همچنان اصناف غیرضروری تعطیل خواهد بود، البته صنوف تامین کننده مایحتاج ضروری و اساسی مردم همچنان فعالند.

فرماندار شهرستان بوئین‌زهرا خاطرنشان کرد: تمامی کارخانجات و واحد‌های تولیدی محصولات غیرضروری هم تا ۲۱ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با واحد‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.