ضدعفونی همه مرسولات پستی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی گفت: همه مرسولات وارده به پست استان به صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،پوربزرگ مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی گفت: همه مرسولات وارده به پست استان به صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گندزدایی شود.

پوربزرگ با اعلام اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا، خرید و فروش مایحتاج و نیازمندی‌های سبد خانوار در فضای مجازی رشد چشم گیری پیدا کرده است، گفت: شرکت ملی پست به عنوان گسترده‌ترین ارائه دهنده خدمات پستی در سطح کشور ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی، سختی و مرارت خدمت رسانی این ایام را با شیرینی تأمین سلامت و امنیت همشهریان بر خود هموار کرد.

او با ایثارگرانه دانستن خدمت رسانی کارکنان پست در این شرایط دشوار گفت: در روز‌هایی که مدافعان سلامت در خط مقدم رویارویی با کرونا ویروس قرار دارند و با وجود شیوع ویروس کرونا و همزمانی این بحران با ایام تعطیلات نوروز، کارکنان پست فداکارانه درحال خدمت رسانی بودند.

پوربزرگ ضمن اعلام اینکه همه دفاتر پست استان و شهرستان‌های تابعه در روز‌های تعطیلات نوروز دایر بودند افزود: در اقدامی علمی به گونه‌ای عمل شده تا همه مرسولات وارده به پست به صورت کامل ضدعفونی و پیش از رهسپاری به مقصد مجدداً گند زدایی شود.

مدیرکل پست استان آذربایجان شرقی افزود: در حال حاضر تمام امکانات ضدعفونی و دستکش و الکل برای پرسنل تهیه شده و محیط مراکز پستی نیز چندین نوبت در طول روز ضدعفونی می‌شود.

اداره کل پست آذربایجان شرقی ۱۹ اداره و سه ناحیه پستی در سطح استان دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.