اخبار حوادث امروز شانزدهم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق منزل و کشف ۱۰ فقره سرقت تا دستگیری اعضای باند سرقت

مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل در آبادان

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده وبررسی شیوه های سرقت متوجه شدند ،سرقت منازل توسط سارق سابقه داری که به تازگی و قبل از ایام عید امسال به مرخصی اعزام شده بود صورت گرفته که بلافاصله محل اختفاء وی شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی  سارق را در مخفیگاهش دستگیر  و تعداد یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی و2دستگاه گوشی اندروید از وی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده از متهم نامبرده به ۱۰فقره سرقت منزل در سطح شهرستان اعتراف کرد که عمده این سرقتها ؛ سرقت طلاجات از منزل مالباختگان بوده است.

سرهنگ تقی زاده  درخاتمه با بیان اینکه تلاش جهت شناسایی و دستگیری همدست دیگر وی ادامه دارد گفت : پرونده قضائی علیه سارق دستگیر شده تشکیل و به همراه تعدادی از مالباختگان  به دادسرا معرفی شد.

شناسایی و دستگیری اعضای باند سرقت

سرهنگ شاپور احمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت :اعضای ۴نفره این باند بعد از ارتکاب جرم و سرقت  ۵دستگاه موبایل ، ١دستگاه تبلت و چندین دست لباس حین فرار از شهر توسط گشت رضویون بسیج شناسایی و دستگیر شدند.

او افزود: این افراد بعد از دستگیری توسط گشت رضویون بسیج آبادان تحویل نیروی انتظامی شدند.

  انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.