نصب ۸ دستگاه تولید آب ژاول در شهرستان‌های استان ایلام

مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام از نصب ۸ دستگاه تولید آب ژاول در شهرستان‌های استان ایلام خبر داد.

نصب ۸ دستگاه تولید آب ژاول در شهرستان‌های استان ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نورالله تیموری مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت : در راستای مبارزه موثر با شیوع بیماری کرونا و لزوم بسیج امکانات، با حمایت مسئولان ارشد استان، شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و نصب هشت دستگاه تولید آب ژاول در سطح شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، مهران و دهلران از ۱۵ اسفند ماه سال ۹۸ به صورت شبانه روزی نیاز عمده مواد ضدعفونی کننده سطح استان را به صورت کاملاً رایگان تامین کرده است.

او افزود: مطابق دستورالعمل سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای مقابله با ویروس کویید ۱۹، موثرترین ماده ضدعفونی کننده جهت گندزدایی آب ژاول ۰/۵ درصد توصیه شده است.

تیموری اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی با خرید و راه اندازی یک دستگاه دیگر الکترولیز نمک طعام و ب ماده گندزدای آب ژاول ۰/۵ درصد را برای ضدعفونی کردن در اختیار سازمان‌های بهداشتی، شهرداری، بسیج و سپاه و ادارات شهرستان دهلران قرار خواهد داد.

او ابراز امیدواری کرد با تامین بخش اعظمی مواد گندزدای مورد نیاز در سطح استان توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی هر چه زودتر ریشه این ویروس منحوس در سطح استان خشکیده شده و مردم عزیز استان ایلام ازسلامت و ایمنی کامل برخوردار شوند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.