برگزاری مسابقه جهادگران بی نشان در البرز

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز گفت: مسابقه جهادگران بی‌نشان با موضوع تهیه تصویر از اقدامات جهادی درمقابل کرونا برگزار می‌شود.

امیر رحمانی، معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: مسابقه جهادگران بی‌نشان با موضوع تهیه عکس و فیلم از اقدامات جهادی درمقابل ویروس کرونا برگزار توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز می‌شود.

او افزود: شهروندان با تهیه عکس و فیلم به‌ صورت حرفه‌ای یا موبایلی از انجام امور خیر خود یا دیگران در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و مبارزه با آن و ارسال این آثار به دبیرخانه جشنواره، به آدرس کرج، چهارراه طالقانی، پارکینگ طبقاتی شهرداری کرج، واحد۴ در این مسابقه شرکت کرده و برنده جوایز نفیس ما باشند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در ادامه گفت: شهروندان همچنین می توانند آثار خود را به شماره تلفن ۰۹۳۵۳۲۸۴۷۱۸در پیام رسان ایتا ارسال کنده.

او در تشریح موضاعات آثار افزود: خدمات رسانی، ضدعفونی معابر و خودروها، توزیع اقلام بهداشتی، تولیدات فرهنگی و آموزشی، تولید و توزیع ماسک و مواردی از این دست از جمله موضاعات تهیه عکس و فیلم توسط شهروندان است.

رحمانی گفت: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ خرداد ۹۹ است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.