هلال احمر ۳۵ هزار بسته بهداشتی در همدان توزیع کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان، از توزیع ۳۵ هزار بسته لوازم بهداشتی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان خبر داد.

هلال احمر ۳۵ هزار بسته بهداشتی در همدان توزیع کردبهروز کارخانه‌ای در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: این بسته‌ها به همت اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان شامل الکل، ژل ضدعفونی کننده دست، ماسک و دستکش یکبار مصرف در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار استان توزیع شد.

او  بیان داشت: این اقلام به ارزش بیش از ۳۳۰ میلیون تومان برای استفاده خانواده‌های مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین همدان که دسترسی کمتری به شهر دارند، تهیه و در اختیار آنان ا قرار داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان هدف از انجام این طرح را حمایت از مردم مناطق کم برخوردار بیان کرد و ابراز داشت: با رعایت نکات بهداشتی و پویش در خانه ماندن، قطعا کرونا را شکست خواهیم داد.

کارخانه‌ای در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۱۵ پزشک این جمعیت به شکل آنلاین فعالیت دارند، یادآور شد: مردم می‌توانند برای رفع ابهامات  خود در خصوص بیماری کرونا و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۰۳۰ تماس گرفته و با پزشکان مربوطه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار