غربالگری و ضدعفونی ۲۰۰ واحد از کارخانه شهرک صنعتی بوعلی در همدان

غربالگری و ضدعفونی ۲۰۰ واحد کارخانه شهرک صنعتی بوعلی با حضور بسیجیان و رئیس علوم پزشکی ابن سینا انجام شد.

غربالگری و ضد عفونی ۲۰۰ واحد از کارخانه شهرک صنعتی بوعلی در همدانسروان امیر ترکاشوند فرمانده حوزه بسیج ادارات و کارخانجات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، گفت : به منظور خدمت رسانی به مردم و رونق تولید در سال جهش تولید، ضدعفونی و غربالگری ۲۰۰ واحد از کارخانه شهرک صنعتی بوعلی در همدان به همت بسیجیان با رمز یا صاحب الزمان آغاز شد.

او افزود : در رزمایش بیولوژیکی مقابله با کرونا تاکنون ۵۰۰۰ ماسک  لیتر ۳۰ هزار مایع ضد عفونی برای پیشگری از کرونا در اختیار کارخانه های شهرک صنعتی گذاشته شده که با توجه به شعار امسال تولید افزایش داشته باشد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در این رزمایش بیولوژیکی گفت:اگر شیوع بیماری کرونا ادامه داشته باشد میزان آسیب‌های ناشی از آن را نمی‌توان پیش بینی کرد.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: مبارزه با کرونا ویروس همانند روز‌های جنگ با دشمنان است و کادر درمانی پزشکان و پرستاران در خط مقدم هستند که دلسوزانه به مردم خدمت می کنند.

او با اشاره به آسیب‌ها و خسارت‌های اقتصادی به وجود آمده ازشیوع ویروس کرونا در کشور گفت:با توجه به آسیب‌های معیشتی برای بعضی از خانواده‌ها ، باید کمیته مخصوص برای مقابله با آن ایجاد شود.

امام جمعه همدان در ادامه با تسلیت شهادت سردارحاج میرزا محمد سلگی از جانبازان سرافراز دفاع مقدس بیان کرد: سردار حاج میرزا سلگی در فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به دنبال منافع شخصی نبود و هیچ گاه دچار آفت اخلاقی و سیاسی نشد و با سلامت زندگی کرد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.